воскресенье, 19 октября 2008 г.

departamento de copan




Door de jaren heen word ik rijker en rijker ik heb eten een huis en verschrikkelijk veel liefde. Maar toch streef ik toch telkens naar dat ene jurk je wat ik zo graag wil hebben. Omdat het zo mooi is dat ik niet kan stoppen er naar te kijken. Maar als ik het dan heb en het is idd parachtig schaam ik me enorm ik besef me heel goed dat 95 van de wereld mijn geluk niet heeft en dat doet me werkelijk pijn omdat ik zie dat de meeste mensen dit niet beseffen. Ze zien niet de pracht van de natuur en dat van oude mensen doe het geluk hebben zo lang samen te zijn in vrijheid te leven en te kunnen zijn wie je bent. Als je dit leest denk dan even en besef je godelijke situatie alles waar je spijt van hebt is zo zonde omdat bijna alles in je leven door jou bepaalt kan worden. Doe je goed met je geld ben je zuinig met vrienden. Je kan alles worden wat je wilt is het geen je nu bent echt wat je wilde worden? denk eraan jij bent een van de enige op de wereld die bijna alles in de hand heeft. Geniet er van en nog ff dit:

departamento de copan, departamento de correccion, departamento de correccion de puerto rico, departamento de correccion puerto rico.



Комментариев нет: